MPK - Punkty Obsługi Klienta zamknięte do odwołania

MPK - Punkty Obsługi Klienta zamknięte do odwołania
Punkty Obsługi Klienta zamknięte do odwołania

W  związku z aktualną sytuacją związaną z zagrożeniem epidemicznym, Punkty Obsługi Klienta MPK będą zamknięte do odwołania.

 

Zakupione bilety miesięczne zostają zawieszone od dnia 19.03.2020r. Wznowienie ich ważności nastąpi po wprowadzeniu normalnego rozkładu jazdy.

 

Obecnie na zakupionym bilecie okresowym można korzystać z wszystkich linii jadących w wybranym kierunku jazdy zakupionego biletu.

 

Do dyspozycji pasażerów pozostaje kontakt telefoniczny pod numerami:
tel.: +48 18 473 68 25
tel.: +48 18 473 69 03
tel.: +48 18 473 68 19

 

W czasie, gdy placówki będą zamknięte zostaną dodrukowywane kolejne Karty Nowosądeczanina.

 

Od 17 marca nieczynne, do odwołania jest także Biuro Obsługi Strefy Płatnego Parkowania.

 

Sprawy związane z reklamacjami należy składać drogą elektroniczną na adres spp@mpk.nowysacz.pl.
Druk reklamacji można pobrać na stronie www.mpk.nowysacz.pl/spp w części Reklamacje.
Do reklamacji należy dołożyć skan zawiadomienia, skan biletu parkingowego i krótkie wyjaśnienie sytuacji.

 

Opłaty dodatkowe należy wpłacać na konto MPK wskazane na zawiadomieniu.

 

Do dyspozycji mieszkańców pozostają numery telefonów:
18 4736903
18 4736818

 

Fot. MPKNS