Od 16 marca załatwianie spraw urzędowych telefonicznie lub drogą elektroniczną

Od 16 marca załatwianie spraw urzędowych telefonicznie lub drogą elektroniczną
Od 16 marca załatwianie spraw urzędowych telefonicznie lub drogą elektroniczną

Od poniedziałku 16 marca, w związku z wprowadzeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, do odwołania, budynki urzędu miasta Nowego Sącza będą dostępne wyłącznie dla pracowników. 

 

Prezydent zwraca się z prośbą do mieszkańców, aby załatwianie spraw urzędowych, w związku z zaistniałą sytuacją odłożyć w czasie. Zgodnie z tym, co zapowiada Rząd, terminy urzędowe mają zostać wydłużone.

 

Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Nowego Sącza będzie można złożyć drogą elektroniczną lub przez wrzucenie do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w urzędzie w poniższych lokalizacjach:

  • ul. Rynek 1 (Ratusz)
  • ul. Szwedzka 2
  • ul. Wyspiańskiego 22

 

Wyjątkiem jest bieżąca rejestracja zgonów. W tych sprawach pracownicy USC będą przyjmować osobiście. W pozostałych interesanci proszeni są o kontakt telefoniczny.

 

Z urzędnikami miasta można kontaktować się za pośrednictwem internetu lub telefonicznie: e-mail: urzad@nowysacz.pl, centrala tel. 18 443 53 08 lub 18 448 65 00