Od 22 października Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem zamknięty dla bezpośredniej obsługi klientów

Od 22 października Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem zamknięty dla bezpośredniej obsługi klientów
Od 22 października Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem zamknięty dla bezpośredniej obsługi klientów

W związku z pojawieniem się potwierdzonego przypadku Covid – 19 wśród pracowników Urzędu Gminy w Gródku nad Dunajcem, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, od 22 października br. do odwołania, kontakt z pracownikami Urzędu Gminy będzie możliwy tylko telefonicznie lub mailowo.

 

Tel. (18) 440 10 35

e-mail:gmina@gminagrodek.pl

 

W sytuacjach pilnych, szczególnie w sprawach aktów stanu cywilnego oraz ewidencji ludności i dowodów osobistych, w których konieczny jest osobisty kontakt z pracownikiem Urzędu Gminy, obsługa będzie możliwa po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem merytorycznym.


Wyłącza się całkowicie obsługę kasową w Urzędzie Gminy Gródek nad Dunajcem. Wpłaty z tytułu opłat za odpady komunalne należy dokonywać na indywidualne rachunki bankowe podane na decyzjach i zawiadomieniach w sprawie określenia ich wysokości.

 

Wpłaty z tytułu podatków od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportu należy dokonywać na indywidualne rachunki bankowe podane na decyzjach w sprawie określenia ich wysokości.

 

Opłaty z tytułu opłaty miejscowej lub opłaty skarbowej należy uiszczać na poniższy numer konta bankowego:

Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu 63 8811 0006 0010 0100 1720 0001

 

Przed drzwiami wejściowymi do budynku usytuowana jest skrzynka podawcza, do której należy wrzucać korespondencję. Wszystkie wrzucone do skrzynki podania zostaną zarejestrowane i przekazane pracownikom merytorycznym.


Informację o założeniu profilu zaufanego można uzyskać na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany.


Do odwołania wstrzymano udostępnianie stanowiska komputerowego do samospisu w Powszechnym Spisie Rolnym.

 

Źródło: Gm. Gródek nad Dunajcem