PGNiG Obrót Detaliczny z kolejnym rekordem umów podpisanych online

PGNiG Obrót Detaliczny z kolejnym rekordem umów podpisanych online
PGNiG Obrót Detaliczny z kolejnym rekordem umów podpisanych online

Cyfrowe rozwiązania PGNiG cieszą się coraz większym zainteresowaniem Klientów. W maju za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG Obrót Detaliczny zawarło rekordową liczbę ponad 8,5 tys. umów na sprzedaż gazu. Od 1 czerwca możliwość zawierania online umów na dostawy gazu zyskały również firmy. 


Ponad 8500 umów na dostawy gazu podpisanych za pośrednictwem eBOK PGNiG Obrót Detaliczny w maju oznacza, że pobity został rekord z kwietnia tego roku, który wynosił 7100 umów online. Liczba umów zawartych przez PGNiG Obrót Detaliczny za pomocą serwisu eBOK wynosi od początku roku już blisko 19 tysięcy. 


Ostatnie miesiące pokazują wyraźnie, że inwestycje PGNiG w rozwój zdalnej obsługi naszych odbiorców były słuszną decyzją. Stajemy się liderami branży energetycznej w obszarze obsługi online i cały czas pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami, takimi jak polecenie zapłaty online, z którego mogą korzystać już klienci PKO BP, a wkrótce również innych banków – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA. 
 

Od 1 czerwca PGNiG Obrót Detaliczny udostępnił także możliwość zawierania online umów na dostawy gazu firmom. Funkcjonalność dostępna jest zarówno dla podmiotów, które już posiadają konto w eBOK, jak i dla tych, które jeszcze nie mają umowy z PGNiG – wówczas przy okazji zawierania nowej umowy, zakładają również konto w serwisie. 
 

Mamy powody do zadowolenia, ponieważ pomimo otwarcia tradycyjnych Biur Obsługi Klienta w połowie maja, w obsłudze online padł kolejny rekord ponad 8,5 tys. podpisanych umów. Nasze zdalne kanały są stworzone dla każdego Klienta, również dla osób starszych – proste w obsłudze i intuicyjne – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny. 

Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.: 
• zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej; 
• podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej; 
• podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach; 
• kontrolę bieżącego salda płatności; 
• obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty; 
• wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej; 
• zmianę/uzupełnienie danych w umowie; 
• zmianę grupy taryfowej; 
• przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty; 
• kontakt na wybrany temat poprzez formularz; 
• zawarcie umowy na usługi dodatkowe. 
 

Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail:kontakt@pgnig.pl 

 

Źródło i fot. PGNiG