Punkty Obsługi Klienta MPK w Nowy Sączu wznawiają działalność
Z dniem dzisiejszym ponownie zostają uruchomione wszystkie Punkty Obsługi Klienta MPK w Nowym Sączu.
Znowu będzie możliwość zakupu biletów jednorazowych i miesięcznych oraz odebrania Karty Nowosądeczanina.
Pracownicy MPK będą kontaktować się z mieszkańcami w celu umówienia na konkretną godzinę odbioru karty. Osoby te będą obsługiwane w pierwszej kolejności, podobnie jak te kupujące bilety okresowe i jednorazowe.
Do dyspozycji pasażerów są numery telefonów:
- 18 473 68 25
- 18 473 69 03
- 18 473 68 19
Na dworcu MPK koło PKP, czyli na Al. Batorego punkt startuje o godz. 6 rano, na ul. Wyspiańskiego w siedzbie spółki MPK o godz. 7 rano i w rynku na ul. Piotra Skargi od 8 rano.
To jest 16 tys. kart. Proszę o cierpliwość. Tylko trzy punkty będą wydawać te karty. Nie chcemy spowodować kolejek, a jednocześnie chcemy je wydawać - informuje prezydent.
Komentarze