Punkty Obsługi Klienta MPK w Nowy Sączu wznawiają działalność

Punkty Obsługi Klienta MPK w Nowy Sączu wznawiają działalność
Punkty Obsługi Klienta MPK w Nowy Sączu wznawiają działalność, Fot. UMNS

Z dniem dzisiejszym ponownie zostają uruchomione wszystkie Punkty Obsługi Klienta MPK w Nowym Sączu.

 

Znowu będzie możliwość zakupu biletów jednorazowych i miesięcznych oraz odebrania Karty Nowosądeczanina.

 

Pracownicy MPK będą kontaktować się z mieszkańcami w celu umówienia na konkretną godzinę odbioru karty. Osoby te będą obsługiwane w pierwszej kolejności, podobnie jak te kupujące bilety okresowe i jednorazowe.

 

Do dyspozycji pasażerów są numery telefonów:

  • 18 473 68 25
  • 18 473 69 03
  • 18 473 68 19

 

Na dworcu MPK koło PKP, czyli na Al. Batorego punkt startuje o godz. 6 rano, na ul. Wyspiańskiego w siedzbie spółki MPK o godz. 7 rano i w rynku na ul. Piotra Skargi od 8 rano.

 

To jest 16 tys. kart. Proszę o cierpliwość. Tylko trzy punkty będą wydawać te karty. Nie chcemy spowodować kolejek, a jednocześnie chcemy je wydawać - informuje prezydent.