Sądeckie Wodociągi wprowadzają ograniczenia w obsłudze klientów

Sądeckie Wodociągi wprowadzają ograniczenia w obsłudze klientów
Sądeckie Wodociągi wprowadzają ograniczenia w obsłudze klientów

Sądeckie Wodociągi, w związku z panującym w Polsce stanem epidemii, wprowadzają kolejne zmiany i ograniczenia w obsłudze klientów.

 

W sytuacji, gdy zdalny odczyt wodomierza jest niemożliwy, wówczas klient zostanie proszony o jego dokonanie. Z kolei w kwestii wymiany wodomierzy, będzie to miało miejsce wyłącznie w przypadku ich awarii i w terminie uzgodnionym telefonicznie, a montaż nowych zostaje wstrzymany.


 
Dzięki nakładkom radiowym większość wskazań wodomierzy odczytywana jest zdalnie. Tylko około 500 wodomierzy starszego typu wymaga tradycyjnego odczytu. W takiej sytuacji przedstawiciele Sądeckich Wodociągów zostawiają w skrzynkach na listy informacje z prośbą o samodzielne dokonanie odczytu i przekazanie danych telefonicznie lub mailowo.

 

O ile w ciągu dwóch dni nie otrzymamy takiej informacji, to wówczas naliczamy opłaty według średniego zużycia wody. Do tej pory jednak wszyscy przesyłają informacje w terminie – informuje Grzegorz Gorka, kierownik Działu Sprzedaży.

 

Źródło: SW