Centrum Utrzymania Miejskich Obiektów z nową siedzibą do grudnia. Umowa na remont podpisana

We wtorek, 10 września, Zastępca Burmistrza Miasta Limanowa, Katarzyna Aue-Kęsek, w obecności Skarbnik Miasta, Ireny Gawlik, podpisała umowę z Wykonawcą na realizację prac remontowych w budynku przy ul. Szwedzkiej 7, który stanie się siedzibą Centrum Utrzymania Miejskich Obiektów.

Centrum Utrzymania Miejskich Obiektów z nową siedzibą do grudnia. Umowa na remont podpisana

Wykonawcą prac jest Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Karol Tokarczyk z Limanowej, reprezentowane przez właściciela firmy, Karola Tokarczyka. Zgodnie z umową, roboty budowlane mają zostać zakończone w ciągu trzech miesięcy, tj. do 9 grudnia br., a koszt inwestycji wyniesie 229 385,02 zł. Środki na realizację zadania pochodzą z budżetu miasta.

Centrum Utrzymania Miejskich Obiektów (CUMO) to jednostka budżetowa, której organem prowadzącym jest Miasto Limanowa. Działa od 1 lipca 2019 roku, jednak do tej pory nie miała własnej siedziby. CUMO odpowiada za zaspokajanie potrzeb publicznych mieszkańców Limanowej, w szczególności za bieżące utrzymanie miejskich terenów, obiektów komunalnych, sportowych, kulturalnych, szkolnych, terenów rekreacyjnych, infrastruktury drogowej oraz placów zabaw należących do Miasta Limanowa lub zarządzanych przez miejskie jednostki organizacyjne. Centrum prowadzi gospodarkę finansową zgodnie z przepisami obowiązującymi jednostki sektora finansów publicznych.

Źródło: Miasto Limanowa

Zobacz Również

Komentarze


Zaloguj sie aby komentować