Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce. Ponad 200 wydarzeń i rekordowa frekwencja
Piętnasta edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości (ŚTP) w Małopolsce okazała się wyjątkowym wydarzeniem, które przyciągnęło ponad 7 tysięcy uczestników. W dniach 18-24 listopada region stał się miejscem ponad 200 wydarzeń, które odbyły się w 25 miastach i miejscowościach. Dzięki zaangażowaniu 44 instytucji partnerskich, Małopolanie mieli szansę wziąć udział w inspirujących warsztatach, prelekcjach, grach, spotkaniach z przedsiębiorcami oraz konsultacjach indywidualnych.
Zróżnicowany program ŚTP w Małopolsce objął zarówno młodych, jak i doświadczonych przedsiębiorców, oferując im nieocenione wsparcie i dostęp do wiedzy ekspertów z różnych branż. Zajęcia dotyczyły takich tematów jak rozwój biznesu, innowacje, technologie czy sztuczna inteligencja w biznesie, a także rozwiązań związanych z przedsiębiorczością społeczną i lokalnymi inicjatywami. Dodatkowo, zorganizowane przez Województwo Małopolskie wydarzenia, takie jak Spotkanie Młodego Biznesu „AI w Biznesie” oraz Hackathon dla Małopolski, przyciągnęły szczególną uwagę uczestników.
„Dzięki współpracy z instytucjami partnerskimi udało się stworzyć wyjątkową platformę wymiany doświadczeń, która miała szeroki zasięg. To doskonała okazja, aby mieszkańcy Małopolski, szczególnie młodsze pokolenie, zdobyli cenną wiedzę, którą mogą wykorzystać w swojej przyszłej działalności gospodarczej” – podsumował Marszałek Województwa Małopolskiego, Łukasz Smółka.
Tegoroczna edycja ŚTP była możliwa dzięki współpracy z wieloma lokalnymi organizacjami, uczelniami i instytucjami, które aktywnie wspierały rozwój przedsiębiorczości w regionie. Małopolska po raz kolejny pokazała, że jest miejscem pełnym innowacji i otwartym na nowe pomysły, a Światowy Tydzień Przedsiębiorczości stanowi doskonałą okazję do budowania sieci kontaktów i rozwoju biznesowego potencjału.
Źródło: Fot. UMWM
Komentarze