Pogoda - Sądeckie.pl

30

Dzisiaj jest: 30. 11. 2021 Do końca roku: 31 dni
Jakość Powietrza:

Dzieci ze Szkoły Podstawowej w Wielogłowach mają nową pracownię komputerową

Dzieci ze Szkoły Podstawowej w Wielogłowach mają nową pracownię komputerową

19 listopada w Szkole Podstawowej im. gen. Józefa Gizy w Wielogłowach miało miejsce uroczyste otwarcie nowej pracowni komputerowej (terminalowej).

Dla dzieci i młodzieży przygotowano 24 nowe stanowiska komputerowe, które zastąpiły wysłużony sprzęt informatyczny. Pracownia wyposażona została w nowe urządzenie wielofunkcyjne, nowe meble biurowe wraz z krzesłami. Z pracowni będzie korzystać około 380 uczniów szkoły z klas I - VIII.


Oficjalnego otwarcia osobiście dokonali jej inwestorzy, tj. Wójt Gminy Chełmiec Pan Bernard Stawiarski oraz Dyrektor Branżowej Szkoły I stopnia „Praktyk” Pan Stanisław Mróz.


Swoją obecnością na otwarciu zaszczycili m. in. Pan Radosław Potoczek – Dyrektor Gminnego Zespołu Edukacji, Pani Iwona Kantor oraz Pan Paweł Basta – Radni Gminy Chełmiec.


Dyrektor Szkoły Podstawowej w Wielogłowach Pani Monika Oleksy podziękowała wszystkim zaangażowanym w zakup nowego sprzętu komputerowego, który jest niezbędny do podnoszenia standardów nauczania w szkole.


Następnie głos zabrał Wójt Gminy Chełmiec stwierdzając, że jest mu niezmiennie miło otwierać pracownię informatyczną, która powstała w ramach współpracy Gminy ze Szkołą „Praktyk”.


Dyrektor Stanisław Mróz z kolei odwzajemnił swoje podziękowania za współpracę i wyraził nadzieję, że będzie dobrze służyła uczniom.


Zaproszeni goście uczestniczyli również w zajęciach otwartych, w których prezentowano umiejętności uczniów oraz możliwości nowego sprzętu komputerowego. W godzinach popołudniowych, umożliwiono również chętnym rodzicom obejrzenie sali komputerowej.


Łączny koszt inwestycji to 70 tys. złotych. Gmina Chełmiec zainwestowała 40 tys. złotych, Szkoła Branżowa I stopnia „Praktyk” 30 tys. złotych.


Źródło: Gm. Chełmiec

Co sądzisz o tym wydarzeniu

0

Zobacz Również

Komentarze


Zaloguj sie aby komentować