Przyszłość PR i Reklamy. Warsztaty i spotkania z wykładowcami ANS na Dniach Otwartych
Wydział Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu zakończył cykl Dni Otwartych, który przyciągnął liczne grono zainteresowanych przyszłych studentów. Spotkanie z wykładowcami kierunku Public Relations i reklama oraz władzami dziekańskimi stanowiło doskonałą okazję do zapoznania się z ofertą tego nowoczesnego wydziału.

Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji dr Beaty Lisowskiej, Dziekan Wydziału, oraz Prodziekana dr. Tomasza Nesteraka, którzy przedstawili ogólną specyfikę studiów na tym kierunku. W dalszej części, o szczegółach studiowania Public Relations i reklamy opowiedzieli eksperci: prof. dr hab. Grzegorz Sztwiertnia, dr hab. Maciej Malinowski, prof. ANS oraz dr Michał Pulit. Uczestnicy spotkania mieli także okazję wysłuchać Moniki Młynarczyk, dyrektor marketingu w firmie Wiśniowski, która podzieliła się swoimi doświadczeniami pracy na stanowisku specjalisty ds. public relations.
Kolejną częścią Dnia Otwartego były interaktywne warsztaty, w których wzięli udział uczniowie szkół średnich. Młodzież podzielona na siedem grup zgłębiała tajniki fotografii, nagrywania podcastów, grafiki komputerowej, negocjacji oraz psychologii reklamy, korzystając z doświadczenia zarówno wykładowców, jak i studentów ANS.
Dni Otwarte to nie tylko świetna okazja do zapoznania się z kierunkami studiów, ale także szansa na pierwsze kroki w fascynującym świecie Public Relations i reklamy.
Źródło: Fot. ANS
Komentarze