PGNiG wspiera infolinię Głównego Inspektoratu Sanitarnego

PGNiG wspiera infolinię Głównego Inspektoratu Sanitarnego

Od 16 października br. konsultanci PGNiG Obrót Detaliczny wspierają obsługę  telefoniczną osób kontaktujących się z Głównym Inspektoratem Sanitarnym (GIS). To  odpowiedź na potrzeby Polaków związane z uzyskaniem praktycznych porad  dotyczących COVID-19. 


Nasze zaangażowanie stanowi dowód społecznej odpowiedzialności Grupy Kapitałowej  PGNiG, dziękuję naszym pracownikom, którzy bez wahania są gotowi nieść pomoc w tej  szczególnej sytuacji. To przykład dobrej współpracy, która będzie stanowiła realną pomoc dla  wielu Polaków. Co warto podkreślić, proces wsparcia obsługi telefonicznej dla osób  kontaktujących się z GIS został uruchomiony w ciągu 24 godzin – powiedział Jerzy  Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA. 


Przedstawiciele PGNiG Obrót Detaliczny będą udzielali porad w oparciu o materiały i skrypty przekazane przez GIS. Konsultanci odpowiedzą na pytania związane m.in. z diagnostyką, kwarantanną, świadczeniami zdrowotnymi, zasiłkami, leczeniem szpitalnym, testami, receptami oraz aplikacją ProteGO Safe (program do monitorowania kontaktów społecznych,  wspierający walkę z koronawirusem). 


Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników udało nam się po raz kolejny szybko zapewnić  niezbędne wsparcie dla państwowej instytucji. Co najważniejsze – dzieje się to bez  uszczerbku dla obsługi naszych Klientów, którzy systematycznie od kilku miesięcy przenoszą  swoją aktywność do elektronicznych kanałów obsługi – podkreślił Henryk Mucha, Prezes  Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. 


Pracownicy PGNiG zapewniali już podobną pomoc w marcu i kwietniu tego roku, kiedy  wspierali infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia, czyli Telefoniczną Informację Pacjenta  (TIP). Otrzymali za to podziękowanie od ówczesnego Prezesa NFZ, a obecnego Ministra  Zdrowia Adama Niedzielskiego. 

 

Źródło: Materiały nadesłane do redakcji

Zobacz Również

Komentarze


Zaloguj sie aby komentować